8 Ocak 2017 Pazar

Oğuzhan Koç - Bulutlara Esir Olduk - Akor (ver-2)

Em                          Dm                Em
Yine yaz bitti, biz göremeden güneşi
           Dm            
Bulutlara esir olduk
Em                   Dm                          Em
Kararıp gitti, yıllarım bilemeden neşeyi
Dm                                          G
Büyük sandıklara koyduk

Am                   Em                                          Dm         G                    C
Gelen olmadı yerine, kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye ah
F                              Em                                                Dm     G                    C  
İnen olmadı daha derine, ki ben yormadım bu rüyayı bir gün gidebileceğine

Am                          Em
Yokluğun da yine yüz çevirdim aşka
Dm                             Em              F            G
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Am                          G
Sonbaharın sonunda bahar yok artık
Dm                               Em   F      C
Yağmuru vurunca derde dert oldu
Dm                           G   F      Em
Rüzgari vurunca derbeder oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder